Кардан від УАЗа на Cherokee
Сб 24 Октября, 2015 20:33
[ Что делает: Working ]
Була у мене тут на форумі темка про кардан..
Як виявилось- перередній власник поставив передній кардан від уаза.
Кардан був в середньому стані, не сильно вібрував- доки не "накрилась" хрестовина.
Далі вже я знімав кардан- міняв хрестовини. Під час заміни виявив що одне посадочне місце під хрестовину було розбите. але я на локтайт поставив хрестовину, і думав все буде працювати. Але сталось не так як гадалось.
Отже замовив я новий кардан від УАЗ "буханка", так як на роздатці і на мості були вже установлені фланці від уаза.
Хотів поставити, але виявилось, що старий кардан мав отвори в фланці під гайку, якою прикручується фланець до морковки і до вала роздатки. Бракувало, з урахуванням заглиблення фланця, бизько 6-7 мм.
старий фланець
новий фланець
Вирішив виточити проставки з алюмінію. Якраз довів станок токарний до робочого стану- руки чесались попробувати. На фото що з того вийшло.
Вийшло середняково, як на першу роботу. Проставки 11мм. точив з запасом і з урахуванням довжини болтів, куплених в автомагазині. На скільки я зрозумів- болти від ШРУСа шеві-нива.
Сьогодні тест-драй на швидкості 100-110 км/год. показав відсутність вібрації взагалі. Чому я безмежно радий. Та й зима йде- треба бути повнопривідним.
Як виявилось- перередній власник поставив передній кардан від уаза.
Кардан був в середньому стані, не сильно вібрував- доки не "накрилась" хрестовина.
Далі вже я знімав кардан- міняв хрестовини. Під час заміни виявив що одне посадочне місце під хрестовину було розбите. але я на локтайт поставив хрестовину, і думав все буде працювати. Але сталось не так як гадалось.
Отже замовив я новий кардан від УАЗ "буханка", так як на роздатці і на мості були вже установлені фланці від уаза.
Хотів поставити, але виявилось, що старий кардан мав отвори в фланці під гайку, якою прикручується фланець до морковки і до вала роздатки. Бракувало, з урахуванням заглиблення фланця, бизько 6-7 мм.
старий фланець
новий фланець
Вирішив виточити проставки з алюмінію. Якраз довів станок токарний до робочого стану- руки чесались попробувати. На фото що з того вийшло.
Вийшло середняково, як на першу роботу. Проставки 11мм. точив з запасом і з урахуванням довжини болтів, куплених в автомагазині. На скільки я зрозумів- болти від ШРУСа шеві-нива.
Сьогодні тест-драй на швидкості 100-110 км/год. показав відсутність вібрації взагалі. Чому я безмежно радий. Та й зима йде- треба бути повнопривідним.
Страница 1 из 1
Автор | Сообщение |
---|---|
root ДжипоТурист Зарегистрирован: 16.02.2006 |
Зачет от "колхозников"
|
Вернуться к началу |